  • 1. Data: 2006-02-01 18:37:16
    Temat: DG, KPIR, VAT - ewidencje komputerowo
    Od: Adam M <a...@i...nie.spamuj.net>

    Witam!

    Mam dość dyletanckie pytania:
    1. Czy stosując program typu Vatowiec czy Lefthand mała księgowość
    należy stosować jakieś papierowe formy ewidencjonowania na drukach
    akcydensowych (typu książka kontroli etc) ?
    Czy też starczy wyłącznie ewidencja elektroniczna, + ewentualnie
    drukowanie kpir?
    2. Poszukuje dobrego (idiotoodpornego ;) programu do ewidencji VAT,
    KPIR etc. możecie polecić jakiś program darmowy lub nie drogi ?
    3. Co sądzicie o Vatowiec lub Lefthand mała księgowość ?

    Przepraszam za banalne dość pytania, ale niedługo zaczynam, wiem poziom
    wiedzy mój z tych dziedzin jest na razie poniżej krytyki ;/

    Pozdrawiam Adam

  • 2. Data: 2006-02-01 22:13:26
    Temat: Re: DG, KPIR, VAT - ewidencje komputerowo
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 1 Feb 2006, Adam M wrote:

    > Czy też starczy wyłącznie ewidencja elektroniczna, + ewentualnie
    > drukowanie kpir?

    Podanie: przeczytaj rozporządzenie o prowadzeniu KPiR.
    Tak, trzeba drukować.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-02-02 08:59:28
    Od: Adam M <a...@i...nie.spamuj.net>

    Witam!

    > Podanie: przeczytaj rozporządzenie o prowadzeniu KPiR.
    > Tak, trzeba drukować.

    Przeczytałem, choć ta lektura wymaga ode mnie jeszcze 2-3 krotnego
    przejrzenia.

    Jak rozumiem zgodne z par 31 rozporządzenia z z dnia 26 sierpnia 2003,
    jeśli program zgodnie ze wzorem drukuje księgę, to wydruk następuje raz
    na miesiąc.

    Czy moglibyście się ustosunkować co do wyboru programu, co polecacie ?
    tzn. Vatowiec, Lefthand Mala Księgowość lub jakiś komercyjny nie drogi ?

    Pozdrawiam Adam

  • 4. Data: 2006-02-02 13:11:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 2 Feb 2006, Adam M wrote:

    > Przeczytałem, choć ta lektura wymaga ode mnie jeszcze 2-3 krotnego
    > przejrzenia.

    :) O to to...

    > Jak rozumiem zgodne z par 31 rozporządzenia z z dnia 26 sierpnia 2003, jeśli
    > program zgodnie ze wzorem drukuje księgę, to wydruk następuje raz na miesiąc.

    Ano. "Do 20 miesiąca następnego".

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)