  • 1. Data: 2005-04-14 09:18:44
    Temat: Czy zwrócą mi podatek?
    Od: "Grisza" <r...@p...fm>

    Witam.
    Złożyłem pita rocznego w styczniu i mialem do zwrotu 6zł i 10 gr. Czy taką
    kwotę US zwraca czy musi być większa? Żadne to pieniądze ale tak z
    ciekawości chcialbym wiedzieć?. Bo do dzisiajszego dnia nie wpłynęły na mój
    rachunek.

    GR

  • 2. Data: 2005-04-14 09:44:52
    Temat: Re: Czy zwrócą mi podatek?
    Od: "Kurka" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Grisza" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Złożyłem pita rocznego w styczniu i mialem do zwrotu 6zł i 10 gr. Czy taką
    > kwotę US zwraca czy musi być większa?

    taka kwote nalezy odebrac osobiscie w kasie US, gdyz koszty zwiazane z
    przekazaniem na rachunek przewyzszaja kwote zwrotu.
    Pozdrawiam
    Kurka

  • 3. Data: 2005-04-14 13:15:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kurka wrote:

    > taka kwote nalezy odebrac osobiscie w kasie US, gdyz koszty zwiazane z
    > przekazaniem na rachunek przewyzszaja kwote zwrotu.
    > Pozdrawiam
    > Kurka

    A jak to wymyśliłeś?