eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy warto rozliczyć się razem z współmałżonką, czy osobno??Czy warto rozliczyć się razem z współmałżonką, czy osobno??
  • Data: 2004-02-24 17:46:48
    Temat: Czy warto rozliczyć się razem z współmałżonką, czy osobno??
    Od: "Moolo" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam prośbę o poradę, mianowiecie: rozliczając się współnie z małżonką,
    wchodzimy w III próg skali podatkowej (40%), buduję równocześnie dom i
    korzystam z ulgi budowlanej.
    Wobec powyższego, czy bardziej opłacałoby nam się rozliczać osobno??
    Co z ulgą budowlaną? Czy oboje moglibyśmy z niej skorzystać (dotychczas
    wszelkie rachunki są wystawiane na mnie) ???
    Bardzo proszę o porady, (też o ewentualne podstawy prawne takowych) za co z
    góry dziękuję :-)