  • Data: 2008-07-13 16:29:17
    Temat: Czy trzeba płacić podatek spadkowy?
    Od: Marek Z <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam taką sytuację, że dziadek umarł w grudniu 2006 i teraz
    będziemy przeprowadzali postępowanie spadkowe. Wiem, że podatek ten
    został zniesiony od 1 stycznia 2007, ale czytałem kiedyś, że podobno
    jego zniesienie obowiązuje już od czerwca 2006. Czy to prawda?
    Ew. jakie są inne możliwości, by ten podatek był mniejszy?

    M.Z.