  • 1. Data: 2005-12-16 08:47:48
    Temat: Czy to są akcje pracownicze?
    Od: J&J <j...@w...pl>

    Witam
    Mam problem.
    Zakupiłem akcje w ofercie w biurze maklerskim z prawem poboru dla
    pracowników.
    Akcje zakupione w 2002 roku i sprzedane w 2003.
    Czy te akcje mają status pracowniczych od których muszę zapłacić podatek,
    czy tylko są akcjami skierowanymi do pracowników od których gdy je
    sprzedawałem podatek nie jest naliczany.
    Rozumiem że sprzedaż akcji po 01.01.2004 jest opodatkowana ze zbycia
    wszystkich akcji.
    Proszę o poradę gdyż nie wiem gdzie znaleźć taką informację.

    pozdr
    Janusz

    --
    Moim programem pocztowym jest Opera: http://www.opera.com/