  • Data: 2006-12-18 13:01:50
    Temat: Czy można przekazać z majątku prywatnego?
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Czy można przekazać z majątku prywatnego na potrzeby DG materiały
    eksploatacyjne takie jak konkretnie taśmy do streamera? Nie są one
    samodzielnym urządzeniem tak więc nie bardzo mogę wprowadzić do EŚT.

    Nie zawracałbym sobie głowy gdyby chodziło o parę groszy ale to jest
    prawie 1000 plz. Mam na nie fakturę. Były kupione na około 2 miesiące
    przed rozpoczęciem działalności.

    Ewentualnie może ktoś ma jakiś pomysł, ażeby bez zbędnego naginania
    przepisów wpuścić je w koszty.

    Z góry dziękuję za ewentualną odpowiedź.

    Piotrek