  • 1. Data: 2003-06-04 19:37:00
    Temat: Czy można bez DG...
    Od: Andrzejek <a...@w...pl>

    Organizuję rejsy zeglarskie po jeziorach, bez zysku, bo chce z kims
    plywac, a nie sam. Problem jest taki, ze biore od zalogantow pieniadze, za
    ktore czarteruje jacht, kupuje zarcie i tak dalej. Natomiast im wypisuje
    umowy miedzmy mna jako osoba fizyczna a kazdym z nich. No i dowiedzialem
    sie ostatnio, ze moge za to powaznie beknac przed US! Ze podobno do takich
    rzeczy musze miec DG! Nie wiem dlaczego, czy ktos moglby mi wyjascic?
    Dysponuje fakturami, rachunkami, ktore wykazuja brak jakiegokolwiek
    zysku, a na ogol wrecz strate. Czy naprawde musze zakladac DG i dlaczego?