  • Data: 2009-01-29 20:39:27
    Temat: Czy moge sprzedac cos czego nie mam ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Ktos cos chce kupic (posiadam DG). Ale to cos kosztuje kupe kasy. Czy jest
    taka mozliwosc, ze wystawiam fakture VAT (nie proforma) kupujacemu, dostaje
    kase a towar dopiero za ta kase kupuje i mu dostarczam ?
    Chodzi mi oczywsicie o aspekt prawno-podatkowy a nei o to czy kupujacemu to
    pasuje czasowo

    Fantom
    ps. Pytalem juz na pl.soc.prawo ale skierowali mnie tutaj (a odpowiedzi byly
    rozne)