    From: Wilhelmina <o...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Czy moge placic podatek bez ZUS
    Date: Thu, 20 Nov 2003 17:14:34 +0100

    Witam
    Wyobrazmy sobie taka hipotetyczna sytuacje.
    Nie mam pracy, nie mam prawa do zasilku, czyli tak na prawde nie place
    ZUSu ani nic takiego.
    Mam natomiast mieszkanie, ktore moglabym wynajmowac, powiedzmy ze za
    600pln/mies.
    I teraz wiadomo, ze od tego co wynajme place podatek ok. 100pln.
    Natomiast jak sie ma do tego ZUS. Czy moge w takiej sytuacji go nie
    placic?
    Bo przeciez nie zaloze dzialalnosci, bo to by wchlonelo caly moj
    zarobek??

    olga

    --
    http://www.olga.prv.pl -----> o Rosji, lataj?cym Pikusiu i nie