eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy dostawca Internetu powinien wysylac rachunki i faktury? › Czy dostawca Internetu powinien wysylac rachunki i faktury?
    From: "A...@g...com" <l...@1...0.0.1>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Czy dostawca Internetu powinien wysylac rachunki i faktury?
    Date: Sun, 22 Mar 2009 13:28:11 +0000 (UTC)

    Witam,

    Mam taki zapytanie: czy dostawca Internetu zobowiazany jest przesylac mi
    jakies faktury, rachunki, itp?

    Od grudnia 2007 roku mialem, jak mi sie wydawalo, zawieszony Internet.
    Teraz, tj. w polowie marca 2009, dostawca przyslal mi Informacje, ze zalegam
    z oplatami, a ja w wyniku zamieszania (byly problemy z tym Internetem) bylem
    przekonany ze jest zawieszony i korzystalem od innego dostawcy.

    Pewnie sie okaze, ze to moja wina, tylko czy dostawca nie powinien przyslac
    jakiej faktury, rachnki - cos co by mi dalo do zrozumienia, ze swiadcza
    usluge? Minelo 1.25 roku!

    Pzodrawiam,
    Marcin