  • 1. Data: 2005-12-14 17:23:07
    Temat: Czy US uznaje faktury/paragony z innych krajow?
    Od: "HEARTSHADE" <-...@w...pl>

    Sprowadzilem auto z Niemiec lekko uszkodzone.
    Kupilem sporo czesci w Niemczech i Austrii - posiadam na
    to faktury i paragony.
    Jezeli auto odsprzedam przed pol roku to zaplace podatek (roznica pomiedzy
    wartoscia zakupu a sprzedazy), czy moge dolaczyc te faktury i paragony jako
    dodatkowy koszt zakupu? Czy US uznaje tekie rachunki?
    I czy uznaje tylko z UE czy tez np. z USA rowniez?

    ZAZNACZAM NIE DOTYCZY TO DZIALANOSCI GOSPODARCZEJ!

    Pozdr.

  • 2. Data: 2005-12-15 09:14:22
    Temat: Re: Czy US uznaje faktury/paragony z innych krajow?
    Od: "WOJteK__P" <w...@o...pl>

    Użytkownik "HEARTSHADE" <-...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > I czy uznaje tylko z UE czy tez np. z USA rowniez?
    >
    > ZAZNACZAM NIE DOTYCZY TO DZIALANOSCI GOSPODARCZEJ!

    Nawet jesli mialbys faktury z Polski to tez nie mozesz ich wliczyc w koszt
    (jesli nie masz dzialalnosci gosp).

    pzdr
    W.

  • 3. Data: 2005-12-15 12:50:28
    Od: "HEARTSHADE" <-...@w...pl>

    Użytkownik "WOJteK__P" <

    > Nawet jesli mialbys faktury z Polski to tez nie mozesz ich wliczyc w koszt
    > (jesli nie masz dzialalnosci gosp).

    Problem w tym ze moge dolaczyc, ale nie wiem czy tylko z Polski czy z innych
    krajow tez?

  • 4. Data: 2005-12-15 14:03:16
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    > Problem w tym ze moge dolaczyc, ale nie wiem czy tylko z Polski czy z innych
    > krajow tez?

    A co ci w US powiedzieli?

    vertret

  • 5. Data: 2005-12-15 22:47:25
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 Dec 2005, WOJteK__P wrote:

    > Użytkownik "HEARTSHADE" <-...@w...pl> napisał
    [...]
    > Nawet jesli mialbys faktury z Polski to tez nie mozesz ich wliczyc w koszt
    > (jesli nie masz dzialalnosci gosp).

    Kto ci czegoś takiego nagadał ????
    Stoję w kolejce po podstawę prawną :) (przepis który tak
    stanowi)

    Tylko niektóre rodzaje *opodatkowanych dochodów* (żeby jasność była,
    a poprzednik pisze o podatku *dochodowym* a nie PCC - PCC musi
    zapłacić swoją drogą i nie nie od wartości transakcji a od wartości
    rynkowej!!) - więc tylko od niektórych przychodów lub dochodów są
    ograniczenia.
    Na przykład od dochodów z pracy.
    Ale od sprzedaży ???

    --