  • Data: 2002-03-07 23:28:50
    Temat: Czasy stalinowskie wracaj
    Od: r...@s...pik-net.pl (RoMan Mandziejewicz) szukaj wiadomości tego autora

    Niedźwiecka Bożena wrote:

    NB> Już znalazłem, dziękuję.
    NB> A propos grupy - są tu jakieś kryteria?
    NB> Ustalane przez Mossad czy UOP?

    Schizofrenię (mógłbys się zdecydować, kim naprawdę jesteś - Bożeną, czy kimś
    innym) paranoidalną (szukanie wszędzie wrogów) można wyleczyć. Proponuję wizytę
    u dobrego psychiatry i solidną terapię chloropromazyną - urojenia ustaną
    natychmiast.

    (tak, wiem - zaraz zostanę wyzwany od stalinowców pakujących przeciwników do
    psychuszki)

    --
    RoMan (2:484/8...@f...org)
    mailto:r...@s...pik-net.pl