  • Data: 2004-11-24 11:45:14
    Temat: Co zamiast faktury VAT?
    Od: "mariusz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    jestem vatowcem, prowadze kpir
    do tej pory wystawialem faktury tylko firmom, osobom prowadzacym DG...
    teraz chcialem od czasu do czasu sprzedac cos "przechodniom z ulicy"
    nie mam kasy fiskalnej i raczej nie oplaca mi sie jej kupowanie i z tego co
    wiem nie mam obowiazku kupowania
    nie chce tez wystawiac faktur (glownie chodzi o dane kupujacego), bo bez sensu
    pisac fakture dla osoby nieprowadzacej DG z nazwiskiem, adresem, nipem itp na
    zakup np kabelka za 7zl
    co w takim razie moge wystawic (rachunek? paragon?) i co na takim czyms powinno
    byc umieszczone

    z gory dziekuje za odpowiedz
    --
    mariusz