  • Data: 2002-06-11 16:40:21
    Temat: Co mi grozi ? ZUS
    Od: "tn" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W 2000 prowadziłem działalność gospodarczą i jednocześnie pracowałem jako
    pracownik w przedsiębiorstwie -X. W lipcu tego samego roku zawiesiłem swoją
    prywatną działalność , lecz pracowałem nadal w przedsiębiorstwie -X . W
    lipcu 2000 roku wyrejestrowałem się z ubezpieczenia (Wypełniłem druki ZWUA I
    ZWPA) zdrowotnego które płaciłem gdy prowadziłem prywatną działalność ,
    płaciłem około 80 złotych miesięcznie i zawiesiłem działalność gospodarczą.
    Problem powstał teraz gdy okazało się że osoba która prowadziła moją
    księgowość nie zawiesiła jej w ogóle !!! , otrzymałem "zaproszenie "do
    urzędu skarbowego w którym dowiedziałem się że moja działalność nie jest
    zawieszona , więc natychmiast ją zawiesiłem . Oczywiście w okresie od lipca
    2000 do dzisiaj faktycznie nic nie robiłem , będąc święcie przekonanym że
    działalność ta jest zawieszona. Mam pytanie co mi grozi ze strony ZUS-u ,
    przecież gdy nie zawiesiłem swojej działalności w urzędzie skarbowym a tylko
    się wyrejestrowałem w ZUS-ie to czy powinienem odkładać dalej składki do
    ZUS-u czy nie ?

    Jeśli tak to ile mnie to będzie kosztować , jestem już bankrutem czy jeszcze
    nie ? Proszę o wyjaśnienie i z góry bardzo dziękuję !!!!