  • Data: 2005-02-04 10:38:27
    Temat: CZY NAPRAWDE NIKT Z WAS NIE WIE ?
    Od: "Ania Smus" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy jeżeli wybrałam podatek liniowy w 2004 w działalności gospodarczej i
    również posiadam dodatkowy dochód ze stosunku pracy (umowy o pracę) to nadal
    mogę dokonać kontynuacji odliczenia wynikającego z dużej ulgi budowlanej,
    kwoty która nie znalazły pokrycia w podatku za 2003 rok?
    Czy to iż posiadam dodatkowy dochód ze stosunku pracy (umowy o pracę) ma
    wpływ na to, że wolno mi dokonać odliczenia tylko do wysokości kwoty podatku
    zapłaconego z tytułu umowy o pracę ?
    PROSZĘ WAS O POMOC
    pozdrawiam

    Ania Smus