  • 1. Data: 2005-03-09 20:41:51
    Temat: CŁO na program, prosze o pomoc.
    Od: "Mateusz" <m...@o...krakow.pl>

    Słyszałem, że programy komputerowe nie podlegają cłu, czy to prawda??
    Chciałbym zamówic w Stanach program o wartości około 300$, czy zostanie on
    oclony jeśli sklep internetowy go wyśle do Polski??

    proszę o podpowiedź i z góry serdecznie dziękuję.
    Pozdrawiam!
    Mateusz

    PS. W pudełku znajduję się książka (instrukcja) i CDrom.

  • 2. Data: 2005-03-09 22:58:20
    Temat: Re: CŁO na program, prosze o pomoc.
    Od: "Stasiek G." <s...@p...onet.pl>

    Z tego co pamiętam, program jako wartość niematerialna, nie podlega cłu
    ale jezeli na fakturze nie będą rozdzielone - program - nośnik - manual -
    ew.klucz i przy każdej pozycji cena,
    to UC naliczy cło (ale chyba coś się zmieniło po wejściu do UE) od całości

    Stasiek G.

  • 3. Data: 2005-03-11 01:03:43
    Od: m...@o...krakow.pl

> [...]
    > ew.klucz i przy każdej pozycji cena,
    > to UC naliczy cło (ale chyba coś się zmieniło po wejściu do UE) od całości

    Dzięki za podpowiedź, czyli teraz trzeba się tylko "dogadac" ze sklepem, żeby
    sparządzili odpowiednią fakture.

    Pozdr!
    Mateusz