  • 1. Data: 2004-01-25 15:29:24
    Temat: CIT-10 i IFT-2
    Od: "Krizzo" <k...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczów.

    Proszę o kontakt osoby, które miały do czynienia z formalnościami związanymi
    z uiszczaniem opłat licencyjnych za sprzedawany w Polsce program. Planuję
    rozpocząć taką działalność i chcę się rozeznać w temacie.
    Wiem że na podstawie moich raportów producent oprogramowania będzie
    wystawiał mi faktury w dolarach amerykańskich. Wiem też że ja będę musiał
    opłacić za tamtą firmę (spółka z o.o.) opłacić zryczałtowany podatek.

    wiem, że w grę wchodzą dwa formularze jeden to CIT-10 (opis poniżej) oraz
    IFT-2 dla zagranicznego kontrahenta.
    Dajcie mi znać czy poza tym są jeszcze jakieś formalności

    Pozdrawiam
    Krzysztof Zalewski

    ---

    CIT-10 deklaracji o wysokości pobranego zryczałtowanego podatku dochodowego
    od osób prawnych, nie mających siedziby lub zarządu na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej (zagraniczna osoba prawna)

    (IFT-2) informacji o wysokości przychodu (dochodu) i pobranego
    zryczałtowanego podatku dochodowego od osób prawnych nie mających w Polsce
    siedziby