  • 1. Data: 2005-02-28 19:15:56
    Temat: Brak pracy a rozliczenie roczne
    Od: "krzych@nie pis.ona" <n...@o...pl>

    Witam
    W 2004 r. nie byłem nigdzie zatrudniony,nie osiagnąłem zadnych
    udokumentowanych przychodów za legalna pracę.Jak się zatem "rozliczyć" z US ?
    Aaa przypomniałem sobie że parę razy sprzedałem legalnie złom i mam na to
    faktury...z czegoś trzeba było życ i coś jeść.

    Pozdrawiam-krzychu

  • 2. Data: 2005-02-28 22:01:43
    Temat: Re: Brak pracy a rozliczenie roczne
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    krzych@nie pis.ona wrote:
> [...]
    > Aaa przypomniałem sobie że parę razy sprzedałem legalnie złom i mam na to
    > faktury...z czegoś trzeba było życ i coś jeść.

    jak zarobiles zero, to sie nie rozliczasz.
    Innymi slowy nikt ci pit-11/8b nie przyslal, to nie ma sie z czego
    rozliczac.
    O zlomie mozesz zapomniec, no chyba ze przehandlowales, np 40 wagonow
    kolejowych.