  • 11. Data: 2006-08-24 08:00:06
    Temat: Re: Brak numeru NIP na Fakturze od ORANGE
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik MarekZ napisał:

    > Nie mozesz odliczyc VAT.

    ;o!!!
    na jakiej podstawie?

    Mozesz teoretycznie brutto w koszty jako
    > "inny dokument ksiegowy", bo nie jest to w ogole faktura VAT.

    a co to jest ? ciekawość mnie zżera

  • 12. Data: 2006-08-24 09:02:19
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 24-08-2006 o 07:53:02 Artur <a...@m...pl> napisał:

    > A ja wlasnie tego nie mam. Sprawdzam literka po literce cala fakture
    > razem z
    > zalacznikami.

    > No to mnie pocieszyles.

    Nie jest tak źle.

    To jest faktura ale na osobę fizyczną... chyba że masz tam nazwę swojej
    firmy?
    Jeśli tak to jest to faktura "firmowa", ale wadliwa.
    Możesz odliczać VAT bo wadliwość nie powoduje że tracisz tą możliwość,
    ale lepiej wystaw noty korygujące albo poproś faktury korygujące

  • 13. Data: 2006-08-24 09:07:17
    Od: ajt <a...@u...com.pl>

    t napisał(a):
    > Jeśli tak to jest to faktura "firmowa", ale wadliwa.

    Witam,

    Wadliwa nie jest.
    Podałem już stosowny cytat w tym wątku :)
    Andrzej

  • 14. Data: 2006-08-24 09:58:41
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 24-08-2006 o 11:07:17 ajt <a...@u...com.pl> napisał:

    > Witam,
    >
    > Wadliwa nie jest.
    > Podałem już stosowny cytat w tym wątku :)

    Ano zauważyłem, tylko trochę za późno :)

  • 15. Data: 2006-08-24 18:20:47
    Od: "Artur" <a...@m...pl>

    > chociaż cięzko mi uwierzyć że tak duża firma zrobiła by taki szewski błąd?

    Wyjasnilem sprawe w Orange. Dla nich przy podpisaniu umowy najwazniejszy
    jest REGON.
    Oczywiscie Nip tez podałem (ksero) poprostu ktos nie wprowadzil mojego nipu
    do systemu jak sprawdziłem od roku mam takie faktury.

    Artur
    www.startowa.2bb.pl

  • 16. Data: 2006-08-24 19:31:30
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    > chociaż cięzko mi uwierzyć że tak duża firma zrobiła by taki szewski błąd?

    Czemu szewski?
    Nie spotkałem się z takim zwrotem w odniesieniu do szewców.

    EWa

  • 17. Data: 2006-08-24 20:37:20
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 24-08-2006 o 21:31:30 Ero Walensdorf
    <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva> napisał:

    > U?ytkownik "t" <r...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Czemu szewski?
    > Nie spotka?em si? z takim zwrotem w odniesieniu do szewców.
    >
    > EWa

    No widzisz:)