  • Data: 2011-04-15 00:42:16
    Temat: Brak faktury VAT
    Od: Wojciech Kulesza <w...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Spółdzielnia Mieszkaniowa, od której wynajmuję lokal na działalność
    gospodarczą, napisała mi ostatnio pismo, w którym informuje mnie, że od
    przyszłego miesiąca nie będzie mi dostarczać faktur za wynajem - mam je
    sobie odbierać co miesiąc u nich. Czyli teoretycznie oni wystawiają mi
    fakturę i chowają do szuflady. Jeśli sobie przyjdę do nich, to mi ją
    wydadzą, jeśli nie, to nie będę miał kosztów (czynsz płacić trzeba). Czy
    tak można?

    Pzdr.
    Wojtek