  • 11. Data: 2007-02-17 21:29:04
    Temat: Re: B3edna numeracja faktur.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 17 Feb 2007, [www.goldap.info.pl] wrote:
    [...komus...]
    > Ups, zwracam honor. Zagalopowałem się...

    :)

    > No własnie, jak skorygować własne błedy? :)

    Przecież było - fakturą korygującą.
    Nim zaczniesz krzyczec, to coś piszesz że przydałoby się zajrzeć
    do rozporządzenia ;) - hint: szukać "jakiejkolwiek innej pozycji"

    Oczywiście sprawą sporną może być uznanie za błąd numeru, który
    formalnie jest prawidłowy, na co zwracano w tym wątku uwagę.
    Ale przecież to wystawca określa "politykę numeracji", IMO
    ma pełne prawo uznać że *chciał* nadać inny numer, więc ten
    nadany omyłkowo wymaga sprostowania.
    Co by przemawiało przeciw?

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2007-02-17 21:38:16
    Temat: Re: Błędna numeracja faktur.
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 17-02-2007 o 17:30:03 t <r...@o...pl> napisał(a):

    > Nabywca Twojego błędu wewnętrznego nie skoryguje, dla niego taki numer
    > jaki
    > nadasz jest ok.

    Zresztą to nie jest błąd, numer jest kolejny a że rok się nie zgadza to
    nie ma zanczenia bo 2006 to wcale nie rok tylko odwrocone 6002 :)

    --
    ZUS * PIT * VAT => Kroją Cię na dzień dobry z 55% twoich zarobków.
    Samochód,piesek,alkohol,papierosy i mnóstwo innych - tracisz kolejne

  • 13. Data: 2007-02-18 12:02:00
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 17 Feb 2007 10:26:49 +0100, w
    <m...@T...pl> napisał(-a):

    > Piszę w imieniu brata.Brat prowadzi firmę z KPiR. Wystawiał faktury VAT
    > w 2006 roku z numeracją nr faktury/rok czyli np. 20/2006 . Nie
    > przestawił w programie do wystawiania faktur nowej numeracji, i za
    > styczeń i luty wysłał faktury z numeracją kolejną, czyli 40/2006 ale
    > data 01.01.2007 . Podczas wystawiania faktur za luty załapał błąd, ale
    > wystawił już do tej pory ok 30 faktur. Księgowość jego kazała mu
    > podmienić faktury u wszystkich klientów na poprawną numerację.

    Ta księgowość to jacyś amatorzy?? Numeracja jest OK (tak jak mówi US), trzeba
    było jechać cały 2007 roku na tej starej niż babrać się w zmiany. Teraz to
    dopiero sobie namieszał...

  • 14. Data: 2007-02-19 10:39:21
    Od: Mateusz <m...@T...pl>

    r...@a...net.pl napisał(a):

    > Ta księgowość to jacyś amatorzy?? Numeracja jest OK (tak jak mówi US), trzeba
    > było jechać cały 2007 roku na tej starej niż babrać się w zmiany. Teraz to
    > dopiero sobie namieszał...

    Rozmawiałem dziś ponownie z US i nie widzą oni problemu, byleby faktury
    się nie dublowały (numeracja). Księgowość dalej obstaje przy swoim, że
    jest to niedopuszczalne. Dziś ma dzwonić po firmach, czy podmienili
    faktury jak prosił. Oby wszystkie firmy to zrobiły.

  • 15. Data: 2007-02-19 17:48:49
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mon, 19 Feb 2007 11:39:21 +0100, w <erbuoq$lje$1@inews.gazeta.pl>, Mateusz
    <m...@T...pl> napisał(-a):

    > Rozmawiałem dziś ponownie z US i nie widzą oni problemu, byleby faktury
    > się nie dublowały (numeracja). Księgowość dalej obstaje przy swoim, że
    > jest to niedopuszczalne.

    Rada jest jedna: zmienić księgowość.

    > Dziś ma dzwonić po firmach, czy podmienili
    > faktury jak prosił. Oby wszystkie firmy to zrobiły.

    Większa szansa na 6 w totka ;)