  • Data: 2002-04-02 11:15:08
    Temat: Bardzo prosze o pilna pomoc!!!
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo prosze o pilna pomoc!!!
    Doreczono mi wlasnie postanowienie o wszczeciu postepowaniana na
    podstawie art 165 &1 i 2 Ordynacji podatkowej w sprawie wydania decyzji
    orzekajacej odpowiedzialnosc nabywcy srodkow trwalych za zaleglosci w
    podatku od towarow i uslug firmy leasingowej, od ktorej w 2001 roku nabylam
    leasingowany przeze mnie samochod. Czy moglby mi ktos wytlumaczyc jaka to ja
    moge poniesc odpowiedzialnosc za zaleglosci podatkowe firmy, od ktorej
    nabylam srodek trwaly?
    Sprawa jest bardzo pilna, mam 3 dni na ustosunkowanie sie do otrzymanego
    postanowienia.

    pozdrawiam Kinga