  • Data: 2004-09-13 09:08:44
    Temat: Banalne pytanie z PIT
    Od: "Boa" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Nurtuje mnie jeden temat i nie bardzo wiem, o co tu chodzi.

    Założenia: pensja miesięczna brutto 2000zł. Netto (wg
    http://praca.onet.pl/2,kalkulator.html?st=1): 1372zł.

    Pensja miesięczna brutto z bonusem: 2450zł. Netto: 1666,89.

    Z tego wynika, że "netto" bonusa dostałem 1666,89-1372 = 294,89.

    Jeśli natomiast dostaję bonus jako oddzielne wynagrodzenie, jest to 450zł
    brutto, czyli 359zł.

    Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, skąd się wzięła ta różnica i czy ja ją
    gdzieś wyrównuję pod koniec roku, czy faktycznie dostając bonus oddzielnie
    jestem 65zł do przodu?

    Z góry dziękuję za informacje.

    Pozdrr.,
    Boa.