  • Data: 2003-07-16 08:57:42
    Temat: Aparat cyfrowy jako ST - amortyzacja jednorazowa
    Od: Irena Piecha <i...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam i proszę o radę.
    Kupiłam (prywatnie) używany aparat cyfrowy (bez umowy) za 4200 zł.
    Teraz chciałabym go wprowadzić do firmy (1 os. ,KPiR, VAT).
    Kolega "sprzeda" mi go powtórnie - tym razem spiszemy umowę
    (jaki formularz?) i zapłacę podatek.
    Pytania są następujące:
    1. Czy warto zaniżyć jego wartość np. do 3400 zł i zamortyzować jednorazowo?
    2. Będę jutro kupowała do niego obiektyw (Fa VAT) i lampy (komis).
    Czy te zakupy też mogę wpisać w koszty jednorazowo?
    3. Czy karty SmartMedia, baterie itp. też mogę wpisać jako koszty?

    Wdzięczna będę za podpowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Ika