  • 1. Data: 2003-01-13 09:52:46
    Temat: Amortyzacja i modernizacja sieci komputerowej
    Od: "Mirosław Borodziuk" <a...@q...pl>

    Witam. Mam pytanie.
    Jak stawka amortyzowac siec komputerowa ?
    Taka jak zespoly komputerowe 30 % czy taka jak urzadzenia do transmisji
    danych 4,5 % ?

    Drugie pytanie. Jezeli cala kompletna siec komputerowa (kable, huby,
    switche, skrzynki rozdzielcze,
    koryta) wpisze do Ewidencji Srodkow Trwalych to co zrobic w momencie gdy
    dokupie kabel i switcha i
    zechce dolaczyc nowego uzytkownika do sieci.
    Czy mam zwiekszyc wartosc srodka trwalego (modernizacja) ?
    Czy ten zakup kabla i switcha ( < 3 500 zl) uznac jako koszt i wpisac do
    KPiR ?
    I jezeli uznam zakup kabla i switcha jako koszt to czy potem na koniec roku
    podatkowego w remanencie koncowym nie pisze juz ze mam ten kabel ? Bo jezeli
    niby jest kosztem to powinnienem go nie miec na stanie, ale chcac niechcac
    bede go mial zabudowanego w sieci....

    Kolejne pytanie: jaki jest nr PKWiU do wystawienia Faktury VAT na
    podlaczenie do sieci INTERNET ?
    Rozumiem ze na abonament nr sie nie zmienil i wynosi nadal 64.20.1 ? Ale jak
    to jest z instalacja internetu ?

    Bylbym wdzieczny za jakies sugestie.
    Mirosla Borodziuk