    From: Marek <t...@n...dziala.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Adresy w PITach (problem) - długie
    Date: Wed, 12 Jul 2006 19:35:31 +0200

    Jeżeli kilka lat temu zmieniłem adres zamieszkania,
    ale w PITach podawałem(ję) stary adres, bowiem dalej
    jestem pod nim zameldowany, czy podpadam pod jakieś
    paragrafy. Dodam, że DG jest zarejestrowana na lokal
    użytkowy wynajmowany od gminy. Mieszkanie w którym
    mieszkam jest własnością moją i żony lecz nie jestem
    w nim zameldowany. Wszystkie adresy znajdują się
    w zasięgu działania tego samego US. Cały czas sądziłem,
    że najważniejszy jest adres zameldowania, oprócz tego
    szkoda mi było czasu i pieniędzy na wymianę bardzo
    wielu dokumentów. Problem pojawił się teraz, bowiem
    muszę przedłożyć w banku PIT5 i na nim musi być
    "nowy adres", jeżeli to zrobię to jak to "przełknie"
    US. Proszę o podpowiedź co mam zrobić aby możliwie
    bezboleśnie rozwiązać ten problem.

    Dziękuję za pomoc
    Marek