  • 1. Data: 2003-11-08 11:06:13
    Temat: 22% od materiałów budowlanych
    Od: "Mgr" <h...@x...wp.pl>

    czy od 1 stycznia rzeczywiście wchodzi podatek VAT 22% na materiały
    budowlane?

  • 2. Data: 2003-11-08 13:56:09
    Temat: Re: 22% od materiałów budowlanych
    Od: "gegus" <g...@o...pl>

    Słyszłem na innej grupie, że vat 22%-owy wejdzie dopiero z momentem wejścia
    Polski do Unii, a to będzie dopiero 1 maja. Ale z góry p[iszę że nie są to
    "dobrze poinformowane źródła", a to oznacza że pewnie trzeba będzie jeszcze
    poczekać, bo jak ktoś inny napisał tego to pewnie nie wie sam minister :-).
    Trzeba mieć nadzieję, bo na mądrość i uczciwość już dawno przestałem liczyć.
    Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2003-11-12 13:20:48
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "gegus" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    :-).
    > Trzeba mieć nadzieję, bo na mądrość i uczciwość już dawno przestałem
    Stan prawny na dziś ( chyba że czegoś bardzo nowego nie znam ) jest taki że
    zwolnienie dotyczace stosowania preferencjnej stawki Vat od budowlanki ( tak
    ogólnie ) 7 % jest aktualne do końca roku 2003 i zadnego przedłuzenia dziś
    nie ma .
    Wiola