  • 1. Data: 2003-08-29 22:16:14
    Temat: 1praca.gov.pl nieaktualne, niepełne
    Od: "a4" <a...@o...pl>

    Zakładałem firme wg. informacji zawartych na stronach 1praca.gov.pl - po
    przejściu po wszystkich urzędach stwierdziłem jedno - chyba samemu wykonam
    taką stronę ale aktualną i pełną. Gdyby ktoś zrobił to jak należy wcześniej
    to ja nie traciłbym czasu niepotrzebnie tak jak się działo w moim przypadku
    i nie słuchałbym - "kto panu takich głupot naopowiadał" :) yhh.... inni
    jakie mają doświadczenia z tą stroną? :|

    pozdrawiam