  • 11. Data: 2004-07-21 10:02:08
    Temat: Re: 10000 EURO przychodu i VAT
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    pix pisze:

    > próg
    >
    > nie byłbym taki pewny czy w ogóle będą szukać - wszystko
    > zależy od tego jaki podałeś opis sytuacji i przede wszystkim
    > jak sformułowałeś pytanie

    > również
    > Pix

    napisza,z e wz wiaku z art x nmalezy wziac pod uwage art y...

    Boguslaw

  • 12. Data: 2004-07-21 10:18:01
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > napisza,z e wz wiaku z art x nmalezy wziac pod uwage art y...

    Ano niewykluczone
    Dlatego takie pisemka trzeba redagować ze szczególną
    starannością aby maksymalnie ograniczyć mozliwości
    wyślizgania się - i tak nie daje to gwarancji ale przynajmniej
    zwiększa szanse ;-)

    Pix

  • 13. Data: 2004-07-21 10:54:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 21 Jul 2004, r@v wrote:
    [...]
    >+ Jak będe miał odpowiedź to dam ją na forum.

    Daj, daj, i jeszcze powiedz co to za urząd :) (miejscowość
    a przynajmniej która IS - bo IS musi zatwierdzić odpowiedź)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)