-
Główne założenia naprawy systemu podatkowego
12:25 09.03.2006
Ministerstwo Finansów przygotowało główne założenia naprawy systemu podatkowego. Naprawa dotyczy niemal wszystkich podatków, między innymi w zakresie ujednolicenia definicji przedsiębiorcy, małego podatnika, samochodu osobowego dla wszystkich ustaw podatkowych. Na przykład planowane jest ...
-
Podatki od nagród dla kontrahentów
14:13 06.02.2006
Marketingowcy poświęcają coraz więcej uwagi konstruowaniu programów mających na celu motywowanie pracowników kontrahentów do zwiększania obrotów z firmą. Wiąże się to z określonymi kwestiami podatkowymi. Adresatami akcji promocyjnych, których celem jest zwiększenie sprzedaży, nie ...
-
Sponsoring a podatki
11:31 19.07.2005
Działania promocyjne i reklamowe są ściśle związane z oferowanymi przez podatników produktami czy usługami i dotyczą intensyfikacji ich sprzedaży zarówno poprzez ich reklamę, jak i motywowanie dystrybutorów i konsumentów do ich zakupu. Tymczasem sponsoring najczęściej nie wiąże ...
-
Promocje sprzedażowe a podatki
16:14 29.05.2005
Jak są opodatkowane wydatki ponoszone przez firmy w związku z organizowaniem i prowadzeniem przez nie promocji sprzedażowych. W prawie podatkowym, a w szczególności w ustawie o podatku dochodowym od osób fizycznych (pdof), Ustawodawca wskazał na trzy podstawowe kategorie akcji promocyjnych ...