-
Promocja sprzedawanych leków a koszty reklamy
... Bez zapewnienia, przez Spółkę tym osobom, zakwaterowania, wyżywienia, jak i kosztów dojazdu, uniemożliwiłoby organizację takiego szkolenia, a tym samym nie byłaby możliwa reklama produktów Spółki. Podobnie jest w przypadku organizacji spotkań organizowanych w miejscu zamieszkania ich uczestników. Trwają one wiele godzin i dlatego też jest niezbędne ...
-
Wydatki na gadżety reklamowe a koszty firmy
... stwierdził, że można uznać za reklamę promowanie określonej firmy bez konieczności jednoczesnego bezpośredniego promowania oferowanych przez nią towarów lub usług. Reklama firmy lub oferowanych przez nią towarów lub usług może być prowadzona poprzez lansowanie znaku firmowego, logo czy też nazwy (wyrok ...
-
Drużyna sportowa w firmie: wydatki a podatki
... jest zatem, aby pomiędzy kosztem a przychodem istniał związek przyczynowo- skutkowy, przy czym może mieć on charakter bezpośredni lub pośredni. Reklama dla przedsiębiorcy Drużyna, biorąc udział w rozgrywkach międzyzakładowej ligi piłkarskiej i występując jednocześnie w strojach oznaczonych logo, przyczynia się do zwiększenia rozpoznawalności ...
-
Grupa międzynarodowa: spotkanie a koszty podatkowe
... z 31 maja 2010 r. (sygn. ITPB3/423-124a/10/PS), który wskazał iż „gdy głównym celem organizacji spotkania General Seels Meeting jest między innymi reklama produktów oferowanych przez Wnioskodawcę (w stosunku do menadżerów głównych klientów międzynarodowych), czy też umożliwienie podjęcia ważnych decyzji związanych z działalnością firmy, poprzez ...
-
MF: Usługi gastronomiczne w koszty podatkowe firmy
... niepublicznej, zgodnie z którymi nie były uważane za koszty uzyskania przychodów koszty reprezentacji i reklamy w części przekraczającej 0,25% przychodów, chyba że reklama prowadzona była w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób. Konsekwencją zmiany regulacji dotyczących reprezentacji i reklamy, wprowadzonej od 2007 r., jest ...