-
Marketing czyli reprezentacja i reklama w kosztach podatkowych
... ). Działania marketingowe, czyli reklama i ... wizerunek. NSA podkreślił również, że wbrew znaczeniu słownikowemu, kwestia okazałości, wystawności i ponadprzeciętności nie ma żadnego znaczenia. Na pierwszy rzut oka oba pojęcia mają podobne znaczenie. Jednak jak zauważył NSA w wyroku z dnia 2 lutego 2010 r., sygn. akt II FSK 1472/08: „Reklama ...
-
Świąteczne prezenty dla klientów a podatki
... działania, które poza miłym gestem, przypominają o firmie i pomagają budować jej wizerunek. Prezenty świąteczne przekazuje się kontrahentom, klientom czy wreszcie mediom. Producenci ... jest dość skomplikowana i sprowadza się do nakreślenia granicy między pojęciami „reklama” i „reprezentacja”. Ustawy podatkowe nie zawierają definicji tych pojęć, mówią ...
-
Podatki 2007: jakie zmiany dla firm
... pomoże fiskusowi odeprzeć medialne ataki narażające na szwank jego wizerunek. Zdaniem krytyków tej regulacji, stosowanie tego przepisu może prowadzić do ... reprezentację i reklamę przekraczających 0,25 procent przychodów firmy. Wyjątek stanowi jedynie reklama prowadzona w środkach masowego przekazu lub publicznie, która umożliwia zaliczenie w ...
-
Odzież z logo firmy w koszty podatkowe?
... wizerunek swojej firmy, to nawet gdy będzie go wykorzystywał tylko w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, takiego wydatku i tak nie zaliczy do kosztów podatkowych. Ale reklama ... pozwolić na pozyskanie nowych klientów, a także wpłynąć na wzrost sprzedaży. Reklama to także pojęcie niezdefiniowane przez ustawodawcę. „Za reklamę można uznać ...
-
Kalendarz z logo firmy: rozliczenie VAT 2013
... , które poza miłym gestem, będzie przypominać kontrahentom o firmie i budować jej wizerunek. Kalendarz taki można przekazać też klientom oraz mediom. Nieodpłatne ... niestety jest dość skomplikowana i sprowadza się do nakreślenia granicy między pojęciami „reklama” i „reprezentacja”. Ustawy podatkowe nie zawierają definicji tych pojęć, mówią natomiast, ...