-
Działania promocyjne z podatkiem VAT?
... akcji promocyjnej, w ramach której zakup w dniach od 1 czerwca 2014 r. do 15 czerwca 2014 r. perfum marki XX za minimum 199 zł będzie uprawniał klientów do otrzymania określonych perfum marki XY w formie gratisu. Spółka nie jest producentem perfum, a jedynie ich dystrybutorem. Jak przekazanie powyższego ...
-
Od września podatek od sprzedaży detalicznej
... niej czytamy, że podatnikiem będą oprócz podatników zarówno sieci handlowe, jak i przedsiębiorcy nie wchodzący do sieci handlowych. Jako „sieć handlową” projekt określa m.in. franczyzodawcę oraz sprzedawców detalicznych upoważnionych lub zobowiązanych do korzystania z marki handlowej przez franczyzodawcę, przy czym po stronie franczyzodawców może ...
-
Gadżety z logo dla klientów a koszty firmy
... remonty torów). Z uwagi na osiągane przychody jest zobowiązany prowadzić księgi handlowe. W celach reklamowych firmy zostały przygotowane zestawy reklamowe zapakowane w torbę ... należy znak handlowy o charakterze graficznym, używany przez daną firmę do identyfikowania marki swojego produktu lub oferowanych usług oraz odróżniania ich od innych (por. J. ...
-
Wydatki na kontrahentów a koszty podatkowe
... smyczy, notesów, kubków, kalendarzy, pen-drivów). One bowiem przede wszystkim mają na celu rozpowszechnianie marki. Spełniają zatem przesłanki do uznania ich za wydatki reklamowe podlegające ... przedsiębiorcy jest taki sam, należy liczyć się z tym, że jeżeli rozmowy handlowe będą prowadzone w kawiarni lub restauracji, to wydatek na zakup kawy lub ...