-
Gadżety z logo dla klientów a koszty firmy
... zauważyć, że w przypadku przekazywania gadżetów o wyższej wartości wyselekcjonowanym kontrahentom lub potencjalnym kontrahentom, mimo iż będą one oznakowane logo firmy, gdy celem wydatku jest tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i budowa odpowiednich relacji z klientami, wydatki takie będą miały charakter reprezentacyjny i w efekcie na podstawie ...
-
Gadżety z logo firmy a koszty podatkowe
... zauważyć, iż w przypadku przekazywania gadżetów o wyższej wartości, wyselekcjonowanym kontrahentom lub potencjalnym kontrahentom mimo, iż będą one oznakowane logo firmy, gdy celem wydatku jest tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i budowa odpowiednich relacji z klientami wydatki takie będą miały charakter reprezentacyjny i w efekcie na podstawie ...
-
Kiedy upominki świąteczne w koszty firmy?
... Zauważyć bowiem należy, iż takie działania mają na celu tworzenie pozytywnego wizerunku (…), budowę odpowiednich relacji z klientami w celu wywołania jak najlepszego ... i w praktyce gospodarczej, ukształtował się pogląd, że gadżety o niewielkiej wartości, opatrzone logo firmy i wydawane obecnym lub potencjalnym kontrahentom są upominkami reklamowymi ...
-
Budowa i eksploatacja samochodu wyścigowego w kosztach podatkowych
... je osiągać również z udziału w wyścigach). Otóż będzie on zawierać z kontrahentami umowy o świadczenie usług, zgodnie z którymi zobowiązuje się w szczególności do umieszczenia logo kontrahenta na samochodzie wyścigowym oraz na strojach teamu rajdowego, zobowiązuje się do uczestnictwa w imprezach wyścigowych (rajdy prezentowane są w różnego rodzaju ...
-
Powierzenie składnika majątku firmy a koszty
... wydany przez punkt usługowy o przyjęciu telewizora do naprawy. Powszechną praktyką gospodarczą jest udostępnianie placówkom handlowym regałów, gablot, ekspozytorów itp. oznakowanych logo producenta danego wyrobu. Czy wydatki na zakup takiego sprzętu można zaliczyć do kosztów podatkowych? Jak wyjaśniła Krajowa Informacja Podatkowa na ...
-
Rozliczenie podatku VAT i dochodowego od prezentów dla kientów
... swobodę fiskusowi w zakresie ewentualnego podważania zasadności rozliczenia wydatku w kosztach. Logo często pomoże W przypadku drogich prezentów sytuacji raczej nie uratuje ... Zauważyć bowiem należy, iż takie działania mają na celu tworzenie pozytywnego wizerunku (…), budowę odpowiednich relacji z klientami w celu wywołania jak najlepszego ...
-
Umowy o sponsoring jako koszty podatkowe?
... zatem wykonanie dla np. fundacji usług miałoby na celu promocję firmy, tworzenie jej pozytywnego wizerunku i budowę zaufania konsumentów ( a z reguły tak jest), można byłoby ... o znacznej wartości, a ona w zamian zobowiązuje się jedynie do np. zamieszczenia logo przedsiębiorcy na swojej stronie internetowej, rodzi to ryzyko niemożności zaliczenia ...