-
Usługa marketingowa na gruncie przepisów o VAT
Usługa marketingowa świadczona przez spółkę, gdzie wydawanie towarów podmiotom trzecim w ramach usługi marketingowej jest jednym z jej elementów, nie jest uznawana na gruncie przepisów o VAT za jedno świadczenie. Przekazanie zaś przedstawicielom grupy docelowej w ramach usługi marketingowej materiałów promocyjnych, informacyjnych i reklamowych, ...
-
Ulga sponsoringowa - jakie korzyści podatkowe?
Wprowadzona ulga dla wspierających sport, kulturę i edukację jest atrakcyjnym instrumentem umożliwiającym podatnikom podejmowanie działań marketingowych, promocyjnych, biznesowych oraz wsparcie działalności istotnej dla społeczeństwa, przy jednoczesnym korzystaniu z preferencji podatkowej. Odpowiednie ukształtowanie procesów w firmie oraz ...
Tematy: ulga sponsoringowa, ulga na CSR, społeczna odpowiedzialność biznesu, sponsoring, działania sponsoringowe, sponsoring sportowy, wydatki na kulturę, umowa sponsoringu, sponsoring klubu sportowego, ulgi podatkowe, reklama, marketing, wydatki na reklamę, prawo do ulgi, odliczenia podatkowe, podatek od firmy, podatek dochodowy, odliczenia od dochodu, koszty podatkowe, KUP, koszty uzyskania przychodu, CSR, Polski Ład, rok 2022 -
Współpraca z influencerem a rozliczenia podatkowe - co musi wiedzieć przedsiębiorca?
W dzisiejszym marketingu influencerzy odgrywają kluczową rolę, łącząc marki z konsumentami za pośrednictwem swoich zasięgów w mediach społecznościowych. Jednakże współpraca z nimi, która przynosi konkretne korzyści finansowe, rodzi również istotne zobowiązania podatkowe. Jak przedsiębiorcy powinni prawidłowo rozliczać działania z twórcami, aby ...