-
Spotkania biznesowe w restauracjach a koszty firmy
... wskazał, iż spotkania promocyjne dotyczące reklamy dystrybuowanych przez niego produktów leczniczych odbywają się w różnych miejscach, takich jak przychodnie, ... wysokim statusem i pozycją społeczną. Nie oznacza to, w ocenie sądu, że budowanie wizerunku może odbywać się wyłącznie poprzez działania nadzwyczajne, wykraczające poza przyjęte standardy. ...
-
Społeczna odpowiedzialność biznesu a koszty podatkowe firmy
... innym oferowanych przez nią produktów. Ponadto działania CSR wychodzą naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom społecznym, co nie tylko wpływa na budowanie reputacji marki, ale ... uzyskania przychodu. Pomimo że reprezentacja oznacza podejmowanie działań w celu wykreowania wizerunku podatnika wobec innych podmiotów, to w ocenie organów działalność CSR jest ...
-
Kawa z klientem: VAT należny i podatek dochodowy
... sądy administracyjne twierdziły, iż w przypadku wydatków poniesionych na zakup produktów spożywczych stanowiących zwyczajowy poczęstunek kontrahentów i należących do ... reklamy każde działania podatnika - przedsiębiorcy, mające na celu budowanie pozytywnego wizerunku i prestiżu firmy, podejmowane w szczególności w kontaktach oficjalnych i handlowych ...
-
Poczęstunek dla kontrahentów a koszty podatkowe
... na zakup produktów ... lub wspomagające budowanie wizerunku, niestanowiące reklamy, ... firmy, które może polegać na odpowiednim ubiorze pracowników, wystroju firmy, jego logo, tablicach informacyjnych, sposobie podejmowania interesantów i kontrahentów". W opinii Dyrektora Izby Skarbowej, w zakresie tworzenia właściwego czy dobrego wizerunku firmy ...
-
Umowa barterowa: podatek dochodowy i VAT
... produktów może skutecznie zwiększyć sprzedaż i tym samym przychody przedsiębiorcy. Powszechne jest reklamowanie się w gazetach czy telewizji czy też podpisywanie umów o sponsoring. Ostatnio coraz częściej pojawia się także możliwości promowania firmy ... wizerunku ...