  • 1. Data: 2009-03-28 09:08:38
    Temat: zwrot nadpłaconych podatków...
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

    Czy ktoś wie jaki jest termin zwrotu w/w w teorii i w praktyce? Pytam bo w
    zeszłym roku PIT złożony 26 Lutego i zwrot na konto nastąpił 18 Marca, w tym
    roku PIT również 26 Lutego w US a zwrotu jeszcze nie ma.....

  • 2. Data: 2009-03-28 15:44:14
    Temat: Re: zwrot nadpłaconych podatków...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.S wrote:
    > Czy kto? wie jaki jest termin zwrotu w/w w teorii i w praktyce? Pytam bo w
    > zesz?ym roku PIT z?o?ony 26 Lutego i zwrot na konto nast?pi? 18 Marca, w tym
    > roku PIT równie? 26 Lutego w US a zwrotu jeszcze nie ma.....

    3 miesiace

  • 3. Data: 2009-03-28 19:11:29
    Od: TomN <s...@i...dyndns.org>

    witek w <news:gqlgks$dph$2@inews.gazeta.pl>:

    > 3 miesiace

    W praktyce może być różnie, w tym roku przez 1% i błąd w
    oprogramowaniu POLTAX może być jeszcze dziwniej.

    Ja tam mam gotowy wniosek do US o zaliczenie nadpłaty na poczet
    przyszłych należności (no wyszła nadpłata przekraczająca 1 miesięczną
    zaliczkę) -- w sumie cześć zwrotu "od ręki" a reszta po miesiącu.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2009-03-28 19:15:39
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-28, TomN <s...@i...dyndns.org> wrote:

    [...]

    > W praktyce może być różnie, w tym roku przez 1% i błąd w
    > oprogramowaniu POLTAX może być jeszcze dziwniej.

    Już to jakiś czas temu naprawili.
    Ja np. dostałem już zwrot, a wpisany 1% miałem. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2009-03-28 19:51:45
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > Już to jakiś czas temu naprawili.
    > Ja np. dostałem już zwrot, a wpisany 1% miałem. :)

    Ja też 1% przekazałem jak rok temu... a jeśli można wiedzieć kiedy złożyłeś
    i kiedy dostałeś?

  • 6. Data: 2009-03-28 20:10:48
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-03-28, J.S <r...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Ja też 1% przekazałem jak rok temu... a jeśli można wiedzieć kiedy złożyłeś
    > i kiedy dostałeś?

    W okolicach 20-tego lutego złożyłem PIT.
    W okolicach 3-ciego marca złożyłem korektę.

    19 marca przyszedł przelew, a kilka dni temu jeszcze miałem telefon, że
    popełniłem błąd w korekcie i pani się spytała, czy ona sama może
    to poprawić, żeby mnie już nie fatygować.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2009-03-28 20:27:56
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

> [...]
    > popełniłem błąd w korekcie i pani się spytała, czy ona sama może
    > to poprawić, żeby mnie już nie fatygować.

    Ok, dziękuje bardzo za wyjaśnienie :)

  • 8. Data: 2009-03-30 11:40:33
    Od: "J.S" <r...@g...pl>

> [...]
    > popełniłem błąd w korekcie i pani się spytała, czy ona sama może
    > to poprawić, żeby mnie już nie fatygować.

    Zainteresowanych tematem informuję, że dzisiaj otrzymałem przelew ze zwrotem
    !!