  • 1. Data: 2003-02-20 20:14:12
    Temat: zwolnienie i likwiadcja zakładu baaardzo poplątane.
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl>

    Mam mały problem i chciałbym porady grupowiczów

    jest sobie ZOS - Zespół obsługi Szkół. A właściwie był bo został rozwiązany
    z dniem 2003.01.01.
    Pracownica zachorowała 24.12.2002r. i jej chorobowe trwa nadal.
    Za miesiąc styczeń pracownicy tego zlikwidowanego zakładu dostali wypłaty :)
    Zostały też opłacone składki. Zapłacił Urząd Gminy ze swojego konta. (innego
    niż konto ZOS).
    Ponieważ zespół liczył 3 pracownice a dwie z nich są na chorobowym,
    prawdopodobnie nie dlatego nie dostały wypowiedzeń.
    trzecia zdrowa -dostała.
    I teraz moje pytania:
    1) Kto powinien płacić chorobowe? Czy ZUS płaci za zlkikwidowane jednostki?
    2) Czy prawidłowe było to że zostały wypłacone pobory i odprowadzone
    składki?
    3) Jeżeli nawet było to prawidłowe, to jak teraz to wyprostować, bo
    pieniądze poszły z innego konta i to jeszcze w momencie jak zakład powinien
    juz być rozwiązany /wyrejestrowany z ZUS.

    mam nadzieję że coś ktoś doradzi bo ja w tym momencie to już całkiem
    zgłupiałem.....

    PawełJ