  • 1. Data: 2009-11-08 20:41:51
    Temat: zmiana US
    Od: <d...@g...pl>

    Zmieniłem US (inne miasto). Wypełniłem NIP3 (do nowego US), do starego US
    przesłałem info o zmianie, tylko pracodawcy nie poinformowałem o
    zmianie.....

    Jakie będą konsekwencje takiego zaniechania?

    --
    pozdrawiam
    dr_indy

  • 2. Data: 2009-11-08 21:55:07
    Temat: Re: zmiana US
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > zmianie.....
    >
    > Jakie będą konsekwencje takiego zaniechania?

    zadnych.

    "Nowa Kobieta chce być taka sama, jak Dawny Mężczyzna.
    A może nawet jeszcze gorsza." Benjamin Hoff