  • 1. Data: 2006-04-28 21:38:17
    Temat: zaplacony podatek dwa razy
    Od: "Kuba" <l...@p...onet.pl>

    Witam
    Z zeznania Pit wyszlo ze Urzad Skarbowy ma mi zwrócić pewną kwotę
    nadpłaconego przeze mnie podatku.
    Z kolei z innego pitu mialem do zapłaty podatek nalezny US.
    I tak: pare dni temu zapłacilem nalezny podatek do US no i dzis otrzymalem
    na konto zwrot nadplaty.. pomniejszonej o ten podatek kory mialem do
    zaplaty.. a zaplaciem go kilka dni wczesniej..
    Wychodzi na to ze i ja zaplacilem i oni mi potracili taka sama kwotę...
    Co powinienem teraz zrobic? Oczywiste jest to ze powinni mi zwrocic te
    pieniadze..

    Pozdrawiam
    Kuba