  • 1. Data: 2006-01-30 21:49:30
    Temat: zajęcie konta - jak przeciwdziałać
    Od: "ktp" <k...@a...net>

    Witam

    mam mały problem...

    miałem zaległość podatkową
    16.01.06 wyszedł z mojego konta przelew do us - spłata tej zaległości z
    odsetkami
    dzisiaj (30.01.06) bank zablokował mi konto - twierdzi, że dostał z us
    datowany na 20.01.06 tytuł egzekucyjny dotyczący tej zaległości (już
    spłaconej 16.01.06)

    czy mogę zrobić coś, żeby nie ściągali mi ponownie tej kwoty ani kosztów
    egzekucyjnych?

    dzięki za rady
    pozdrawiam
    KTP

  • 2. Data: 2006-01-31 23:57:25
    Temat: Re: zajęcie konta - jak przeciwdziałać
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 30 Jan 2006, ktp wrote:

    > czy mogę zrobić coś, żeby nie ściągali mi ponownie tej kwoty ani kosztów
    > egzekucyjnych?

    W postępowaniu cywilmym jest coś takiego jak "powództwo
    przeciwegzekucyjne". Ale czy w postępowaniu podatkowym
    występuje to nie wiem...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-02-01 15:25:47
    Od: h...@p...onet.pl

    Popatrz do Gazety Prawnej z ubiegłego tygodnia chyba z 26 stycznia- coś tam
    było.