  • 1. Data: 2006-10-14 11:39:28
    Temat: zadluzenie firmy
    Od: "agislo" <a...@m...pl>

    witam

    jakie sa mozliwosci manewru w przypadku zadluzenia malej 3-osobowej firmy,
    ktora ma zajete konto przez US, niezaplcone rachunki, zus...
    ogloszenie upladlosci?

    pozdrowienia
    Aga

  • 2. Data: 2006-10-14 12:10:00
    Temat: Re: zadluzenie firmy
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 14-10-2006 o 13:39:28 agislo <a...@m...pl> napisał(a):

> [...]
    > firmy,
    > ktora ma zajete konto przez US, niezaplcone rachunki, zus...

    Jaka forma tej działalności jest? DG, Sj, Spzoo?

    Co do kasy to zakładasz nowe konto, przeprowazasz przez nie transakcję,
    robisz przelewy do US, ZUS, wypłacasz pozostałe pieniądze, zamykasz.
    Na zgłoszenie konta do US masz 7 albo 14 dni więc jak się zmieścisz to
    jesteś na plusie.
    Minus taki że to jest obchodzenie prawa, nie wiem jak USy na to reagują.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-10-14 14:34:27
    Od: "agislo" <a...@m...pl>

    Użytkownik "t" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jesteś na plusie.
    > Minus taki że to jest obchodzenie prawa, nie wiem jak USy na to reagują.

    DG
    sęk w tym ze brak kasy nie pozwala wszystkiego poplacic
    pozyczac zeby splacac? bez sensu
    zamknac firme? zrobic z niej spolke? nie wiem...
    dzieki za informacje o koncie
    moze sie przyda

    a.

  • 4. Data: 2006-10-16 08:48:25
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    agislo wrote:

    > ogloszenie upladlosci?

    Jeśli cię na to stać. Gdzieś ostatnio czytałem, że upadłość małej sp.
    cywilnej kosztuje około 15000 zł.

  • 5. Data: 2006-10-16 09:30:37
    Od: "agislo" <a...@m...pl>

    > Jeśli cię na to stać. Gdzieś ostatnio czytałem, że upadłość małej sp.
    > cywilnej kosztuje około 15000 zł.

    o zesz!
    wiec jesli nie ma sie kasy to czekac az komornik zajmie samochod? sprzety? a
    kiedy idzie sie do paki?