  • 1. Data: 2010-11-17 09:34:46
    Temat: wywoz towaru poza UE. Zwrot VAT - jaki druk?
    Od: "Flyte" <f...@o...pl>

    Witam,

    jestem osoba prywatna z prawem pobytu poza UE. Chcialbym kupic troche rzeczy w
    Polsce i wywiezc je z kraju (z UE wogole). Mam pytanie: jak moge odzyskac VATza
    zaplacony towar? jaki druk powinienem pobrac z Urzedu Skarbowego?

    Rozumiem ze stemple podbijam przy wywozie z Unii, a nie z PL. Czy tak?

    Zaznaczam ze interesuje mnie bezposrednie odzyskanie naleznosci, bez uslug firm
    typu 'Tax Blue' i podobnych ktore pobieraja oplate 25% wartosci zwrotu.

    Podzrawiam,

    Flyte