  • 1. Data: 2004-03-04 15:37:06
    Temat: wspólne opodatkowanie
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    Witam

    Juz troszke zbaraniałem, zawsze wiedziałem ze małżonkowie mogą siewspolnie
    rozliczać jeśli byli małżeństwem cały rok, a tu nagle jakiś pan w radiu mówi
    że nie koniecznie.
    Jak to w końcu jest?

  • 2. Data: 2004-03-04 15:49:06
    Temat: Re: wspólne opodatkowanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Mar 2004, Strebor wrote:

> [...]
    >+ rozliczać jeśli byli małżeństwem cały rok, a tu nagle jakiś pan w radiu mówi

    Niekoniecznie. Jest parę drobnych wyjątków: o ile np. jeden
    z nich prowadzi działalność gospodarczą na ryczałcie albo "19%"
    to już nie.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 3. Data: 2004-03-04 16:00:42
    Od: "Strebor" <strebor@poczta.[bez tego]onet.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

    > Niekoniecznie. Jest parę drobnych wyjątków: o ile np. jeden
    > z nich prowadzi działalność gospodarczą na ryczałcie albo "19%"
    > to już nie.

    Nie no to to wiem, chodzi o to że klient mówił że nie muszą byc cały rok
    małżeństwem.

  • 5. Data: 2004-03-04 17:33:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Mar 2004, Strebor wrote:
    [...]
    >+ Nie no to to wiem, chodzi o to że klient mówił że nie muszą byc cały rok
    >+ małżeństwem.

    To z kolei ja już nie wiem, skoro tekst brzmi: "pozostajacy w zwiazku
    malzenskim przez caly rok podatkowy" tak jak było.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2004-03-04 17:33:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>