  • 1. Data: 2004-03-04 19:38:43
    Temat: wpisowe
    Od: "Ewa Majewska" <e...@w...pl>

    Czy wpisowe na studia mogę odliczyć od podatku?

  • 2. Data: 2004-03-04 20:47:45
    Temat: Re: wpisowe
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Ja uważam, że tak.... W 2002 odliczałam i US niezakwestionował ;)

  • 3. Data: 2004-03-04 21:04:46
    Od: "Ewa Majewska" <e...@w...pl>

    dzięki,

  • 5. Data: 2004-03-05 04:55:42
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Urzędy różnie do tego podchodzą... radze zadzwonic do swojego i poprostu
    zapytać. Bedzie wtedy 100% pewnosci, to, ze mnie uznano, nie znaczy ze Tobie
    w innym miescie uznają wpisowe.... Pisze teraz, bo sobie to jakos
    przemyslalam. Wpisowe jest obligatoryjna opłata, bez niej nie rozpoczniesz
    studiów... prawda? więc powinno sie odpisywac, ale rózne urzedy roznie
    podchodzą... mój uhonorował to...

  • 4. Data: 2004-03-05 04:55:42
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>