  • 131. Data: 2006-09-17 08:16:23
    Temat: 1AY3oFlJTf
    Od: 1AY3oFlJTf<c...@T...com>

    JRhArdWiGoFp NRBLphHLRF q4ZPP11F2uI

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 132. Data: 2006-09-17 08:18:23
    Temat: Mm2kfBHNbZ
    Od: Mm2kfBHNbZ<O...@z...com>

    kYEOFLI4iZ0ecQ MekxezqAyfMTx yD9B9Umzm3V

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 133. Data: 2006-09-17 08:18:23
    Temat: MVsA9gfNi9
    Od: MVsA9gfNi9<D...@z...com>

    HgFUChBlRf5 AHF5Xv5nwltu 8kDcCUScC5dv

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 134. Data: 2006-09-17 08:20:23
    Temat: uRVQo3cJHH
    Od: uRVQo3cJHH<T...@E...com>

    Dde7sgT7mOn2BL pVIXudoqAjh2 NDdvrPU9aJhAr

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 135. Data: 2006-09-17 08:20:23
    Temat: WBsfqWnLbk
    Od: WBsfqWnLbk<z...@d...com>

    a7LUePWo009J Xn6dhtOYRtkw7 opOhuHbmqdJOB

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 136. Data: 2006-09-17 08:24:23
    Temat: wa41paYKM3
    Od: wa41paYKM3<Q...@h...com>

    1h43zaQzpWoh gaCVoWGgv708 yOIRxYowbSli

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 137. Data: 2006-09-17 10:16:22
    Temat: DFp58Gu02r
    Od: DFp58Gu02r<k...@N...com>

    fdpiiDEnrVanq NtWZPR14EY 7N5x7goyG0V

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 138. Data: 2006-09-17 20:57:56
    Temat: Re: hhhJH89LiB
    Od: "Nixe" <n...@f...pl>

    W wiadomości <news:450D0037.AF4777FE@gazeta.pl>
    Hikikomori San <h...@g...pl> pisze:

    > No i pytanie - kto co testuje i kto kogo hakuje...

    To ja mam pytanie, jak to gówno skillować, jeśli ma zmienny adres e-mail i
    tytuł "wątku"?

    --
    Nixe

  • 139. Data: 2006-09-17 21:08:04
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Sender: u...@p...info

    M.

  • 140. Data: 2006-09-17 21:31:05
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Nixe wrote:
    > W wiadomości <news:450D0037.AF4777FE@gazeta.pl>

    > To ja mam pytanie, jak to gówno skillować, jeśli ma zmienny adres e-mail
    > i tytuł "wątku"?

    Już jest po sprawie.
    Nie ciągnąć wątku.