  • 1. Data: 2005-10-03 16:52:02
    Temat: umowa uzyczenia, koszta DG
    Od: "MaSa" <m...@a...pl>

    Witam serdecznie

    Prosilbym o udzielenie (potwierdznie) mi pewnych nurtujacych mnie odnosnie
    umowy uzyczenia

    1. Umowa uzyczenia jest umowa bezplatna

    2. Na podstawie umowy uzyczenia samochodu (z bratem) mam mozliwosc
    korzystania z niniejszego samochodu, wliczajac w koszta prowadzenia
    dzialanosci gopodarczej cene paliwa bez odliczania VAT (jest to samochod
    osobowy), a takze wszelkich amortyzacji samochodu, napraw i tu glowna
    watpliwosc takze OC i AC ?

    3. Czy moze budzic watpliwosci w US moja DG gdy wystawiam co miesiecznie
    faktury w zasadzie tylko jednemu podmiotowi (przeszedlem na samozatrudnenie)
    ?
    Czy zatem powinienem miec podpisana wobec tego jakas umowe o stalej
    wspolpracy na swiadczenie okreslonych uslug?

    Z gory dziekuje za udzielenie mi odpowiedzi na powyzsze pytania i
    watpliwosci

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-10-03 20:02:40
    Temat: Re: umowa uzyczenia, koszta DG
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    MaSa wrote:
    > 2. Na podstawie umowy uzyczenia samochodu (z bratem) mam mozliwosc
    > korzystania z niniejszego samochodu, wliczajac w koszta prowadzenia
    > dzialanosci gopodarczej [...] wszelkich amortyzacji samochodu

    Ciekawe, że też nikt jeszcze nie wpadł na
    pomysł, żeby prowadzący DG jeżdżąc "na gapę"
    komunikacją miejską amortyzował
    sobie autobus czy tramwaj.
    :-)