eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki › umowa o pracę a koszty uzyskania przychodu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2002-02-17 21:02:29
    Temat: umowa o pracę a koszty uzyskania przychodu
    Od: "Cyklista" <c...@i...pl>

    Witam!
    Właśnie robię zeznanie roczne i mam maly problen z rozliczeniem kosztów
    uzyskania przychodów ze stosunku pracy:
    1. Pracowałem w ciągu roku w trzech firmach (nie jednocześnie, tylko po
    kolei. Czy w związku z tym przysługują mi wyższe zryczałtowane koszty
    uzyskania pprzychodu?
    2. Jeżeli pracuję poza miejscem stałego zameldowania, ale jestem czasowo
    zameldowany w miejscowości w której znajduje się zakład pracy (do tego
    mieszkanie to jest moją własnością), to czy przysługuje mi podwyższenie
    kosztów o 25%?
    3. Firma, w której pracowałem od stycznia do marca zapłaciła mi
    wynagrodzenie tylko za styczeń ( i tylko za styczeń uwzględniła KUP na PIT
    11),ale ja świadczyłem pracę przez trzy miesiące, więc i koszty ponosiłem
    przez trzy miesiące, tyle że za luty i marzec nie dostałem wynagrodzenia
    (Pieniądze te dostałem później z FGŚP, ale oni na PIT 11 w ogóle nie
    uwzględniają KUP.) Czy mogę więc doliczyć sobie koszty za te dwa miesiące?

    Pozdrawiam

    Przemek




strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1