  • 1. Data: 2004-01-26 19:37:26
    Temat: ulga - studia wyzsze
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Może pytanie śmieszne, ale nie mogę się nigdzie doczytać...

    W roku 2003 studia wyższe kosztowały mnie więcej, niż 4000zł
    (czyli limit do odliczenia)
    a dokładnie 4180zł
    Z tego wynika, że mogę odliczyć 760zł.
    Czy pozostałą kwotę mogę 'przełożyć' na dokształcanie?
    ("odpłatne dokształcanie i doskonalenie zawodowe").
    To niby 'tylko' 34zł [(4180-4000)*0,19)], ale dla studenta
    zawsze dodatkowa książka :-) (noo.... pół książki...)

    Czy można łączyć tak dwie ulgi?
    Nie chcę później spędzić tygodnia w Urzędzie Skarbowym,
    bo odliczam jeszcze zakup komputera :-)

    ps. przepraszam, jeżeli pytanie jest trywialne, ale nie doszukałem
    się na liście odpowiedzi na moje pytanie (albo źle szukałem...).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 2. Data: 2004-01-27 21:57:45
    Temat: Re: ulga - studia wyzsze
    Od: "Marzena" <m...@o...pl>

    > Czy można łączyć tak dwie ulgi?
    > Nie chcę później spędzić tygodnia w Urzędzie Skarbowym,
    > bo odliczam jeszcze zakup komputera :-)

    odliczenie przysluguje tylko z tytulu jednej ulgi - aldo dokształcanie albo
    studia wyzsze.
    pozdrawiam
    marzen