  • 1. Data: 2003-11-19 09:37:04
    Temat: ubezpieczenie w koszty
    Od: "ika" <i...@o...pl>

    Czy ubezpieczenie samochodu (oc/ac/nw) moge wrzucic w koszty jednorazowo w
    miesiacu w ktorym je zaplacilam (za rok z gory), czy tez co miesiac nalezy
    odliczac 1/12 wartosci ubezpieczenia?
    ika (KPiR)

  • 2. Data: 2003-11-19 12:11:15
    Temat: Re: ubezpieczenie w koszty
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 19 Nov 2003, ika wrote:

    >+ Czy ubezpieczenie samochodu (oc/ac/nw) moge wrzucic w koszty jednorazowo
    [...]
    >+ ika (KPiR)

    Możesz przeczytać wątek "roczna prenumerata" ? Oprócz odpowiedzi
    są cytaty Karola z wyroków sądowych ("specjalnie dla mnie" zresztą :))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-11-20 14:43:06
    Od: "ika" <i...@o...pl>

    wiadomości
    tezjan.zabrze.pl...
    > Możesz przeczytać wątek "roczna prenumerata" ? Oprócz odpowiedzi
    > są cytaty Karola z wyroków sądowych ("specjalnie dla mnie" zresztą :))
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    dziekuje za odeslanie do watku "roczna prenumerata"
    z powodu tego, ze nie jestem zbyt biegla w prawie uprzejmie prosze o
    potwierdzenie, ze ubezpieczenie oc/ac/nw zaplacone w listopadzie 2003 za rok
    z gory powinnam jednorazowo wrzucic w koszty listopada 2003
    pozdrawiam i z gory dziekuje
    ika (KPiR)

  • 4. Data: 2003-11-20 21:23:10
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 20 Nov 2003, ika wrote:
    [...]
> [...]
    >+ potwierdzenie, ze ubezpieczenie oc/ac/nw zaplacone w listopadzie 2003 za rok
    >+ z gory powinnam jednorazowo wrzucic w koszty listopada 2003

    Czekaj. Grupa to nie bezpłatny doradzca podatkowy, a za swoje
    posunięcia i tak odpowiadasz ty. Jak ktoś ci napisze źle,
    to kto dostanie "po łbie" ?
    Doprawdy nie chciałaś wyciągnąć z owych postów wniosku że "koszty
    ogólne" na KPiR wrzuca się "bez rozbijania" i że sąd to potwierdził ?
    :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 5. Data: 2003-11-21 12:14:36
    Od: "ika" <i...@o...pl>

    wiadomości
    tezjan.zabrze.pl...
    > Czekaj. Grupa to nie bezpłatny doradzca podatkowy, a za swoje
    > posunięcia i tak odpowiadasz ty. Jak ktoś ci napisze źle,
    > to kto dostanie "po łbie" ?

    Absolutnie tak grupy nie traktuje i wiem ze odpowiem wlasna glowa jak by co

    > Doprawdy nie chciałaś wyciągnąć z owych postów wniosku że "koszty
    > ogólne" na KPiR wrzuca się "bez rozbijania" i że sąd to potwierdził ?
    > :)

    chcialam tylko aby ktos doswiadczony potwierdzil ze dobrze zrozumialam to co
    przeczytalam :-)

    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    pozdrawiam rowniez